להבות האהבה

לעומת המושג "נשמה תאומה", המונח "להבה תאומה" רווח פחות בארץ בעוד השיח סביבו משגשג בקרב קהילות רוחניות בעולם. להבות תאומות הן שתי נשמות שנוצרו מיחידת נשמה אחת בעלת היבטים זכריים ונקביים גם יחד, שהתפצלה טרם ירידתה לעולם החומר לשתי נשמות – אחת מחזיקה באנרגיה גברית והשנייה מאופיינת באנרגיה נשית. כיום, יותר ויותר להבות תאומות מגיעות לכאן, מתאחדות בהרמוניה ומעלות את התדר של הפלנטה

השורשים ההיסטוריים של רעיון הלהבות התאומות מצויים בדיאלוג בשם "המשתה" של הפילוסוף היווני אפלטון מלפני 2,500 שנה לערך. בדיאלוג נאמר כי בעברם הרחוק, היו בני האדם דמויות כדוריות בעלות שני פרצופים, ארבע זרועות, ארבע רגליים ושני איברי מין. לאדם היה כוח רב שאיים על האלים, וכתגובה לחטא הגאווה והעוצמה שלו החליט זאוס אבי האלים לפצל את האדם לשני חלקים נפרדים. הפיצול הביא את הנפשות החצויות לכדי ייאוש מוחלט, עד שחדלו להזין את גופן ומתו. כתוצאה מכך, החליט האל אפולו לתפור חזרה את האדם, אך הפעם בחלוקה למינים, כשכל גוף מקבל איבר מין אחד בהתאמה. עוד נאמר ב"משתה" כי כששני החצאים מוצאים זה את זה, מתקיימת ביניהם הבנה בלתי מילולית והם מרגישים כאחד, שלמים ומאוחדים באושר עילאי.

מיכל ואני

רכבת הרים שעברתי בזוגיות שלי הביאה אותי להתחקות אחר המונח "להבות תאומות", "Twin Flames". לפני כחמש שנים, חברות ארוכת שנים עם ידידת נפש נהפכה לרומן סוער שטלטל את חיי. בדיעבד, כל הסימנים היו שם – מריבות על תשומת לב, התרחקות והתקרבות, שיחות ארוכות, דאגה הדדית ובעיקר רצון לעוד משהו, לא מוגדר.

לאחר לבטים רבים שיתפתי את החברה ברגשותיי. הדברים הדהדו אצלה ובמהירות הבזק נוצר חיבור עוצמתי ששנינו לא ידענו כדוגמתו. חווינו תשוקה שאיימה לשרוף כל מה שהיה מוכר ובטוח. התחושה הייתה שיש יותר מדי מה לאבד.

מיכל, המבוגרת ממני ב-11 שנה, הייתה מנוסה יותר במערכות יחסים. אני הייתי בן 30 וקצת, והרגשתי שאיני מוכן עדיין למחויבות כזו, אולי כי ידעתי את גודל המשמעות שלה. רצינו מאוד להיות ביחד, אבל פערי הגיל והתפיסה הקשו על מימוש הקשר.

הפצעים הכי כואבים של שנינו נפתחו, וחווינו רגעי גן עדן לעומת רגעי גיהינום. ניסינו להיפרד כמה פעמים, כולל שתי פרידות ארוכות, אגב שמירה על נתק מוחלט. כל אחד מאיתנו עשה הכול כדי לשחרר את האחר; טיולים לחוץ לארץ, רומנים עם אחרים, ניתוק קשרים עם חברים משותפים ובעיקר עבודה אישית פנימית כדי להתגבר על האובדן. ואולם, הגעגוע היה חזק מכול. לא הצלחנו למצוא נחמה, סבלנו ביחד וסבלנו לחוד.

"בפרידה הראשונה היינו בנתק מוחלט, אבל ידעתי כל דבר שעבר עליך משום שסיפרת לי על כך בחלום. בחלומות היינו ביחד לגמרי, וזה היה מפחיד", מספרת מיכל. "בפרידה האחרונה, ואחרי שנה של עבודה פנימית אינטנסיבית, הרגשתי שאתה חוזר לי שוב לשדה האנרגטי בצורה חזקה. הלכתי ברחוב וראיתי דברים דרך העיניים שלך. התחלתי להריח אותך, ואז יצרת קשר.

"כמה ימים לאחר מכן, קול פנימי לחש לי שאתה ואני להבות תאומות. שמעתי את הביטוי בעבר, אבל לא ידעתי עליו כלום. גיליתי עולם שהתכתב במדויק עם היסטוריית היחסים שלנו. ככל שהעמקתי יותר, הכול התבהר לי.

"הגעתי למאמרים על רמזים שמצביעים על קשר של להבות תאומות. המספרים דומיננטיים מאוד בהקשר הזה. נאמר כי לפני שאתה פוגש את הלהבה התאומה שלך, אתה עלול לראות הרבה את הספרה 11, ובפרט את השילוב 11:11. הסינכרוניות עם המספרים היא סוג של הכנה, מעין מסר מהמלאכים שהמפגש מתקרב. גיליתי שהמסרון הראשון בינינו היה ב-22 בנובמבר, ושאני גדולה ממך ב-11 שנים ו-22 ימים. בחישוב נומרולוגי, חיבור השמות נדב ומיכל נותן 11. גם המפות האסטרולוגיות שלנו זהות כמעט, ויש עוד סימנים".

מיכל מספרת כי היא חוותה סוג של הארה.

"הבנתי שכל הקשר איתך האיר את כל המקומות הכי פצועים וכואבים אצלנו. לא הייתי בטוחה באהבה שלך אליי, אבל גיליתי שזה קשור בחוסר אהבה עצמית שהשלכתי עליך.

"כדי להגיע לאיחוד הרמוני עם הלהבה התאומה, נדרשים עבודה פנימית מואצת של ריפוי פצעי הילדות, אהבה עצמית וקבלה עצמית, שחרור כל המטענים הרגשיים והרפיה מלאה מול הצורך להתאחד שוב או לזכות באהבה. כל אחד מבני הזוג צריך להרגיש שלם בעולם גם ללא התאום שלו, אבל לזכור שהוא אף פעם לא לגמרי לבד, שחיבור הלהבות קיים כל הזמן בממד החמישי. המטרה של להבות תאומות היא לעזור לעולם לעלות מהממד השלישי לרביעי ואז לחמישי. אהבה וקבלה עצמיות נדרשות כדי שלא נסתכל במראה שלנו ונראה רק מה התאום צריך לשפר ולתקן במקום לקבל אותו כפי שהוא. המתנה של האיחוד היא טעימה מאהבה ללא תנאי".

קשר קארמתי

על פי האמונה הרווחת, לכל אדם יש בחייו כמה נשמות תאומות, SoulMates, בתפקידים שונים, כגון חבר קרוב, מאהב, בן משפחה או עמית לעבודה. כל הנשמות בחיינו כלולות באותה משפחה, שמטרתה התפתחות הדדית, למידה והתגברות על אתגרים בחיים הארציים.

בדרך כלל, נשמות תאומות יתגלמו בסביבה הקרובה של האדם, ואילו אחרות יופיעו בתזמונים שונים בהתאם לצורך ההתפתחותי של שני הצדדים. הסיבה לקביעת הקשר והתנאים סביב המפגש נקבעים בדרך כלל טרום הלידה בניצוחו של חוק הקארמה. קשרים קארמתיים מציפים סוגיות לא פתורות במטרה לסיים את מעגל הסבל על ידי ניתוק הכבלים האנרגטיים ו"החזר החובות" שקשרו אותנו יחד במהלך יחידות חיים רבות. לכן, אנו עשויים להתגלגל שוב ושוב ביחד עד שהשיעורים הקארמתיים יושלמו. למעשה, באמצעות היחסים עם נשמות תאומות, אנחנו זוכים בהזדמנות לגדול וללמוד יותר על מי שאנחנו.

במישור הזוגי, נשמות תאומות יכולות להיות בני זוג שעמם יש לנו חיבור עמוק וטבעי שמתבטא במשיכה, בתחושת נוחות ובתכונות משותפות. בני זוג רבים מדווחים כי הם מצאו את שאהבה נפשם וכתוצאה מכך מפלס הדרמות בחייהם ירד פלאים. הסיבה לכך היא שהחיבור בין נשמות תאומות מבוסס על דמיון בין השניים; הרצונות מתואמים והשוני מתקבל בקלות על ידי שני הצדדים. כמו בכל מערכת יחסים, גם כאן יופיעו אתגרים ומשברים, אבל בני הזוג מתגברים על חילוקי הדעות ומתפתחים יחד מתוך הקושי.

כשאנו פוגשים נשמה תאומה, יש הרגשה של נוחות ושל משהו מוכר, ולא פעם אנשים מעידים כי הם מכירים מגלגול קודם. לעומת זאת, הקשר של להבות תאומות רצוף מכשולים. תנאים מיוחדים כגון מגורים במדינות שונות, פערי גילים, תרבויות שונות, דתות שונות והתנגדויות מצד בני משפחה מקשים על מימוש הקשר. ואולם, הקושי העיקרי שעמו מתמודדים בני הזוג קשור בהתפתחות של כל אחד בנפרד. פגישה עם להבה תאומה זהה לפגישה עם עצמנו; המשיכה בין הלהבות חזקה במיוחד וכמו מחוץ לשליטה של השתיים. יש המאמינים שכל מערכות היחסים בחיינו, כולל אלה עם הנשמות התאומות, הן אך ורק "תרגול" הכנה למפגש עם הלהבה התאומה שלנו.

זוג משמים

להבות תאומות, Twin Flames, הן שתי נשמות שנוצרו מיחידת נשמה אחת בעלת היבטים זכריים ונקביים גם יחד, שהתפצלה טרם ירידתה לעולם החומר. לאחר הפיצול כל נשמה קיבלה זהות חדשה ומלאה, כשאחת מחזיקה באנרגיה גברית והשנייה באנרגיה נשית. מרבית המקורות מציינים כי לכל אדם יש להבה תאומה אחת שממתינה לשוב ולהתאחד עמו. לא כל הלהבות התאומות מתגלגלות ביחד, אך כיום, יותר מתמיד, בשל האצה רוחנית ושינוי התדר של כדור הארץ, יותר ויותר להבות תאומות מגיעות לכאן במטרה להתאחד בהרמוניה, להעלות את התדר של הפלנטה ולעזור ללהבות תאומות נוספות למצוא זו את זו.

ייתכן שיהיו נסיבות בלתי רגילות או אירועים רבי עוצמה שיתרחשו סביב זמן הפגישה של להבות תאומות. אפשר שאחד מבני הזוג יחלום על האחר זמן קצר לפני הפגישה או אפילו שנים לפני שקרתה בפועל. כשבני זוג כאלה נפגשים לראשונה, הם מרגישים שהם כבר מכירים, כאילו היו ידידי נפש משכבר ימים. החיבור ביניהם מיידי ומתאפיין במשיכה מינית חזקה. נאמר כי החיבוק של תאום מרגיש כמו "הגעה הביתה", ושהקול או הצחוק שלו מסוגלים לעורר תחושות מוכרות וזיכרונות רחוקים. מבט עיניים של להבות תאומות, בכוחו להאיר את זיכרון הנשמה, שמקבלת הכרה בקיומה.

יש סימנים יוצאי דופן המצביעים על כך שאדם עומד לפגוש את הלהבה התאומה שלו או כבר התאחד עמה ברמה הפיזית. בדרך כלל, יש כמה סימנים או צירופי מקרים משמעותיים שמובילים לפגישה ולאחר מכן מופיעים בתוך היחסים. הסינכרוניזציה נהפכת לתדירה יותר בזמנים של צמיחה רוחנית ובקפיצות אנרגטיות משותפות לאחר האיחוד של הלהבות.

הסימנים השכיחים ביותר הם המספרים 11, 22, 33 וכפילויות של אותם מספרים, שמופיעים שוב ושוב, בעיקר הצירוף 11:11, כשמביטים בשעון למשל. בדרך כלל, הצירופים האלה מופיעים בדיוק "ברגע הנכון", כשתאום אחד חושב על האחר, לקראת זמן האיחוד ובמהלך רגעי מפתח במערכת היחסים.

פעמים רבות יש סינכרוניזציה הקשורה לתאריך יום ההולדת של אחד התאומים או של שניהם, למשל סמיכות בין תאריך של תאום אחד לתאריך של בן משפחה של התאום האחר. מהלכים ואירועים אסטרולוגיים תומכים בפגישה ובאיחוד של להבות תאומות ומשקפים מעברים משמעותיים במהלך הקשר. כשמצליבים את מפות הלידה של שני התאומים, מוצאים נקודות השקה עוצמתיות והיבטים ממגנטים, המחזקים את הסברה כי זהו חיבור קוסמי. סימני היכר נוספים הם דמיון פיזי בין השניים, התדר האנרגטי שהם משדרים לסביבה ותחומי עניין משותפים, פעמים רבות בנושאים רוחניים ומטפיזיים.

לעתים קרובות להבות תאומות מדווחות על אירועי חיים דומים בזמנים חופפים בעברן. הן מגלות שהסוגיות הרגשיות והקארמתיות שעמן הן מתמודדות זהות או לחלופין הפוכות, ומכאן הדרישה לריפוי משותף. טלפתיה ותחושת אמפתיה חזקה הן גם חלק מהותי במערכת יחסים, ולעתים אף קיימת סימביוזה בין השניים שעלולה לגרום לבעיית גבולות ולבלבול אנרגטי. ואולם, ככל שעובר הזמן והקשר מעמיק, היכולת להציב גבולות בריאים משתכללת, מה שעוזר לבני הזוג להכיל זה את זה.

שני ניצוצות

לטענת קרן סרדס, מתקשרת ויועצת רוחנית שהגיעה לעסוק בתחום בעקבות חוויות אישיות מטלטלות עם בני זוג, לכל אדם יש מספר רב של להבות תאומות, שאותן היא מכנה "נשמות משלימות".

"אני עובדת לפי גרסה שלי, שמגיעה במקור מהביו-אורגונומי", מספרת סרדס. "בביו-אורגונומי מדברים על המשלים ומשתמשים בו כדי לרפא. לפני עידנים היו הרבה פחות נשמות על פני כדור הארץ, עד שקרה תהליך של אבולוציה, ומלמעלה החליטו לשנות את המסלול של החיים כאן, ופיצלו כל נשמה ל-12 חלקים. מאוחר יותר, התרחש פיצול נוסף – וכל חלק מה-12 התפצל גם הוא ל-12 חלקים. כך הגענו למבנה הנשמתי שעמו אנחנו מתגלגלים כיום.

"הגרסה הזאת אומרת שיש 144 חלקים של אותה נשמה גדולה שמסתובבים ביקום, לא בהכרח בגוף פיזי. מתוך 144 הנשמות, לא כולן תואמות לזוגיות. הנשמות התפצלו לפי אנרגיה גברית ונקבית, כמו יין ויאנג; ויש חלקים שמחציתם בתדר שלנו ומחציתם בתדר משלים. כלומר, יש 72 משלימים פוטנציאליים ביקום. ייתכן שיהיה לנו קל להזדהות עם משלים בתדר שלנו ונחלוק דברים דומים, אבל לא תהיה משיכה".

סרדס מספרת כי פגשה כמה וכמה משלימים בחייה.

"מתעוררים הרבה קשיים ואתה רוצה להבין מה קורה. יש משהו שלא מאפשר לך להרפות. רק מי שחווה את זה יוכל להבין. זהו חיבור הקשור מאוד לייעוד. המפגש הוא כמו שני ניצוצות שמתאחדים ללהבה חזקה. לא פעם, כשמאחדים את הכוחות, מתעורר רצון להעביר מסר לאחרים ולשלב כוחות בעשייה משותפת. יש כיוון ברור לפתיחה של ייעוד.

"הגיעה השעה למשלימים להתאחד. ב-30 השנים האחרונות נפרץ הסכר והשיח הרוחני נמצא בעיצומו. הדרך עוד ארוכה, אבל יותר ויותר אנשים פתוחים לקבל את הרעיון שיש ממד נוסף למציאות, שאינו פיזי, הוא הממד החמישי.

"המטרה הראשונית בפיצול הייתה שנשמות ייפגשו כדי לקבל נקודת מבט גבוהה על החיים ולהידחף לעבר הייעוד שלהן. כיום, כל אדם יכול לתפוס את היד של המשלים שלו וללכת לעבר ייעוד משותף, כל אחד בהתאם לשלב ההתפתחות שלו. יש משלימים שנפגשים ואינם מוכנים עדיין לאיחוד משום שלא התגבשו מספיק".

סרדס מציינת כי "ברגע שאנו יורדים לכדור הארץ, אנחנו מאבדים את היכולת לזכור מי אנחנו ומאין באנו. אנחנו מוגבלים בגוף פיזי וחשים נפרדות מהסביבה שלנו. זהו המקור לכל ההתנגשויות, התדר החומרי. כשנשמות מצליחות להתעלות מעל הקשיים הן מתחברות למהות אמיתית.

"העולם זקוק לכוח של שני משלימים. אנחנו במיעוט אל מול הכוחות הארציים, שנאחזים בכוחניות, בשליטה ובסדר פטריארכלי. אנחנו מחויבים להאיר את הדרך".

כנגד הסיכויים

שירי הייתה בשנות ה-20 לחייה כששמעה על אמיר לראשונה. אמיר היה אז גרוש עם שני ילדים וחי עם בת זוג במערכת יחסים פתוחה.

"התאהבתי בו עוד לפני שהכרתי אותו", מספרת שירי. "שמעתי עליו סיפורים ובסוף ראיתי אותו במסיבה. רציתי לקבל את תשומת לבו אבל הוא היה במקום אחר, וגם אני הייתי בזוגיות. עם הזמן הכרנו יותר במפגשים חברתיים. בשלב כלשהו נפרדתי מהחבר שלי והחלטתי ללכת עם המשיכה שלי לאמיר. נבהלתי מעוצמת החוויה, ומתברר שאמיר הרגיש כמוני. הקשר החל להתהדק, אבל קיבלתי רגליים קרות.

"עזבתי את הארץ והצטרפתי לבן זוגי הקודם, עד שהגיע מסר מאמיר דרך חבר משותף. זה טלטל אותי. ניסיתי להתרחק ממנו, אבל ראיתי שאני לא יוצאת מזה. לבסוף חזרתי ארצה והתחלנו להתראות באופן קבוע.

"באיזשהו שלב אמיר בישר לי שבת הזוג שלו בהיריון. הייתי מופתעת, אבל הבנתי שאצטרך הרבה סבלנות ושזה ייקח עוד כמה שנים. הייתי המאהבת של אמיר במשך שש שנים עד שבת זוגו ביקשה שנפסיק את הקשר. ניסינו וזה לא הצליח. הרומן לווה בתחושות קשות. בכל פעם שאמיר עזב חוויתי שחזור של נטישה. חשנו קונפליקט גדול בין החיבור הממגנט לצורך להיפרד. בגיל 30, אחרי חמש שנים של ניסיונות פרידה, החלטתי להתקדם הלאה והגעתי למקום של שחרור. זמן קצר לאחר מכן הופיע אמיר בפתח ביתי עם תיק".

שירי מתארת משברים שהביאו אותם לא פעם לשקול פרידה, אבל בגלל שהם עבדו הרבה על הקשר וחיכו אי אפשר היה לוותר בקלות.

"נשארים ופותרים. עכשיו אנחנו בתקופה טובה. גם כל ילד מביא את המתנה שלו. הורות היא דבר מדהים".

"התחלת החיבור בינינו הייתה לא רגילה כי הייתי בזוגיות אחרת טובה", מספר אמיר. במפגש עם שירי קרה משהו שאיני יודע להגדיר אותו. הייתה שם משיכה מינית חזקה שעד היום דומיננטית בינינו. לא הצלחתי להשתחרר ממנה, אף שרציתי מאוד. היו הרבה ניסיונות פרידה, כל הזמן, עד שקיבלתי את ההכרה שהקשר הזה כנראה נועד להיות. פירקתי בית בפעם השנייה. בפעם הראשונה אתה מפרק בקלות, אבל בפעם השנייה לא".

אמיר מספר כי הקשר עם שירי שונה לגמרי מקשרים אחרים שהיו לו.

"כשאנחנו רבים זו מלחמת עולם, אבל עם כל הקושי היו מעט פעמים שרציתי לסיים את הקשר. אנחנו ממש הפכים; אני אדם של מספרים ותקציבים, ושירי עוסקת באמנות ויצירה. המעיינות הנפשיים שלנו שונים מאוד וכינורות דביקים אינם הסיפור שלנו. אני גם מבוגר משירי ב-19 שנה, אבל זה לא מונע מאיתנו ליהנות זה מזה. הדרך שעברנו ביגרה אותנו וכיום אנחנו מצליחים יותר לקצר את זמן המשברים".

תזמון אלוהי

לפני כעשר שנים ישבה ליהי במדיטציה ובמהלכה קיבלה את שם משפחתו ואת מוצאו של בעלה לעתיד. ארבע שנים קדימה, אגב שיטוט בפייסבוק, התגלה לה סרטון של בחור מנגן על גיטרה ושר. משהו פנימי דחף אותה לצפות בסרטון ומיד היא זיהתה את הדמות שעלתה לה באותה מדיטציה. היא נכנסה לפרופיל של הבחור וגילתה שארץ המוצא שלו ושם משפחתו אכן תאמו את הנבואה.

בשיחת הטלפון הראשונה בין השניים הם פרצו בבכי. שבועיים לאחר מכן, עזב תומס את ביתו בארצות הברית כדי לחיות עם ליהי. לאחר כחודש הם החליטו להתחתן כדי לקדש את החיבור המיסטי.

"אהבנו מאוד, אבל רבנו הרבה", מספרת ליהי. "גם ההורים שלי לא קיבלו אותו וזה גרם לי לתחושה נוראית. אחרי שלוש שנים של טלטלות היה בינינו ריב רציני והוא עזב את הבית. הוא שכח לחדש את הוויזה שלו וגורש מהארץ עם חותמת שחורה, שמשמעה איסור כניסה לישראל למשך עשר שנים. ראינו בזה סימן מלמעלה וניסינו להמשיך בחיינו. הרגשנו מתים מבפנים, אבל לא הייתה ברירה. היו לי מערכות יחסים שלא החזיקו מעמד ולאורך השנים הוא לא יצא לי מהראש. בו בזמן ביצעתי ניתוקים אנרגטיים ממנו.

"באחרונה הרגשתי שהוא חושב עליי ובקרוב ייצור קשר. ראיתי אותו בשדה האנרגטי והמחשבתי שלי, וביקשתי מאלוהים שייתן לי כוח לא לרצות לחזור אליו. אחרי שעברתי טיפול לשחרור ממנו הוא פנה אליי. שוחחנו והרגשתי תחושה של חום, אהבה ובית בלב. דיברנו כאילו אנחנו יודעים הכול זה על זה. עבר כמעט עשור מאז שהכרנו והחיבור עדיין פועם. קשה מנשוא לא להיות ביחד".

ליהי ותומס הם דוגמה ללהבות תאומות שטרם התאחדו מחדש. גם במקרה שלהם יש פער גילים. כשהכירו, הוא היה בן 19 והיא בת 26. נכון לעכשיו, הם ממשיכים לחוות קצרים בתקשורת ומתקשים לסיים שיחה בלי לריב. תומס מתנגד למפגש ומתעקש לשמור על נתק, אף שהוא יצר את הקשר. בשפה המקצועית העוסקת בלהבות תאומות נהוג לומר כי התזמון האלוהי טרם הגיע עבורם.

***

כשהחיים של שנינו הסתדרו וכל אחד מצא את מקומו, הרצון לחדש את הקשר התחזק. מיכל עברה לתאילנד ואני העמקתי בקריירה בארץ. קיוויתי שהמרחק הפיזי בינינו יעזור לנו לשחרר לתמיד. התאפקתי יותר משנה מליצור איתה קשר, עד שלבסוף נשברתי ושלחתי מייל. הייתה בינינו תחלופת מיילים זהירה עם הפסקות ארוכות, עד שמיכל הציעה שנדבר.

גילינו ששנינו עברנו חוויות דומות עם תובנות חדשות לגבי הקשר. מיכל גם פתחה בפניי את נושא הלהבות התאומות לראשונה. חודש לאחר מכן החלטתי להצטרף אליה וכיום אנחנו חיים בתאילנד ביחד, מפצים על הזמן האבוד.

"המטרה של להבות תאומות היא להיהפך לנשמות תאומות, משום שאי אפשר לחיות בתוך דרמה מתמדת", אומרת מיכל. "רבים בטוחים שהחיבור של להבות תאומות עדיף על זה של נשמות תאומות, אבל אין זה כך בדיוק. צריך להיזהר ממה שמבקשים כי זה לא מתאים לכולם. ואולם, מי שמצליחים לעבור את מסלול המכשולים ולהתעלות מעל האגו, זוכים להגיע לדרגות אהבה אינסופיות".

איחוד הלהבות

שלבים בקשר של להבות תאומות

יש חמישה שלבים עיקריים בתהליך האיחוד של להבות תאומות. כל שלב מתבטא באופן ייחודי אצל כל זוג להבות תאומות.

1. הכנה. שלב טרום הפגישה עם הלהבה התאומה. כל אחד מבני הזוג מתנסה במערכות יחסים שונות, חלקן קארמתיות, שמתחילות בדרך כלל ברגשות חזקים ומסתיימות בכאב. כך בני הזוג עוברים ניקיון רוחני של כל החובות והסוגיות הלא פתורים עם נשמות תאומות מחיים אחרים. לאחר ההתנסויות, מתעוררים בכל אחד מהצדדים תחושת ריק ורצון עז לפגוש את "האחד". הנשמה מכינה את עצמה ויודעת שהמפגש עם הלהבה התאומה מתקרב.

2. הצצה לגן עדן. הפגישה המיוחלת מתקיימת בפעם הראשונה. אין חוקיות באשר לטיב המפגש והוא יכול להתקיים בנסיבות חריגות או במקום לא צפוי. בני הזוג מושכים את תשומת הלב זה של זה, ובהמשך הם יתמגנטו בחוזקה כשהמשיכה המינית ביניהם היא אלמנט מובהק. לעתים קרובות, אחד מבני הזוג או שניהם אינם מרגישים מוכנים לחיבור האינטנסיבי ומתנגדים לאותה משיכה, אך ללא הצלחה – הם נדונים להתאהבות חסרת תקנה. הרומן מסתמן כתחילתה של מערכת יחסים מושלמת, וכל אחד מבני הזוג מודע לשלמות של עצמו ונזכר בהבטחה לאיחוד שמימי.

3. הגירוש מגן העדן. השיקוף החזק זה של זה נהפך לבלתי נסבל וגורר אחריו מאבקי כוחות, דרמות, האשמות וצורך עז להיפרד. כל השליליות שהצטברה צפה על פני השטח ומביאה את בני הזוג למשבר עמוק. הפצעים הכי עמוקים נפתחים ומדממים מחדש וכל צד משקף לאחר את התכונות השנואות שאינו סובל בעצמו. כך, הלהבות התאומות עוברות טיהור פנימי עמוק, לעתים גם פיזי, שמכין אותן לשלבים הבאים. צד אחד בקשר לוקח את תפקיד הרודף – בדרך כלל האישה, שמבינה את הפוטנציאל של הקשר ומחוברת לרגשותיה, והצד האחר את תפקיד הנרדף – בדרך כלל הגבר, שמרגיש כי הוא מאבד שליטה על חייו ומוכרח לנוס על נפשו. כל צד משחזר דפוסים מילדותו אל מול בן הזוג בתקווה שיוכל לרפא את הכאבים על ידי אהבה ללא תנאי. ואולם, כשתסריט זה אינו מתרחש האכזבה גדולה, בעיקר בצד של הרודף. כל צד מתבצר בעמדתו ואין ברירה אלא להפריד כוחות. בהתחלה הפרידה מביאה הקלה גדולה, אבל לאחר זמן קצר שוב חוזרים הגעגועים ותחושת החיסרון. לא מעט אנשים חווים את השלב הזה כניעור רוחני, וחייהם משתנים לבלי הכר. במקרים רבים השלב הזה חוזר על עצמו – פרידות וחזרות, עד שמתקבלת תובנה רוחנית על טיב הקשר, בדרך כלל של האישה.

4. איחוד. האיחוד מתרחש תחילה בממד האנרגטי. בן זוג אחד או שניהם מתחילים לחוש בנוכחות של האחר בחייהם טרם יצירת קשר ממשי. לאחר שהגיעו התובנות לרודף, כל שנותר הוא להמתין לנרדף שיעצור מבריחתו וייצור קשר מחדש. המתנה זו עשויה להימשך כמה חודשים ואף כמה שנים, כל נרדף בהתאם להתפתחותו האישית. המפגש קורה רק כששני הצדדים מודעים לחלוטין למציאות הרוחנית של החיבור ביניהם ומוכנים לצלול הפעם למים העמוקים. החזרה לקשר מזכירה לשניים אותה תחושת שלמות בלתי מוסברת, אבל כעת עליהם להתמודד שוב עם כאבים ישנים, הפעם כשהמודעות והרצון במימוש הקשר לצדם.

5. הארה. כשלהבות תאומות עוברות את כל השלבים האלה ומוכנות לוותר על מאבקי האגו לחלוטין, ההרמוניה לוקחת את מקומה של הדרמה, ובכוחן ליצור עולם ומלואו מתוך אהבתן שאינה תלויה בדבר. המסע ללימוד אהבה עצמית הביא את בני הזוג להתאחד שוב, וכעת יש להם היכולות הנפשיות להפנות את אהבתם זה לזה. חלק מהזוגות חולקים את הידע מתוך רצון לעזור לאחרים לעבור התמרה רוחנית. האיחוד בין להבות תאומות מסמל את מסען האחרון בכדור הארץ, שכן המטרה הושגה והנשמה המפוצלת הושלמה. בתום הגלגול הנוכחי הן יתחברו כהרגלן בחיים שבין הגלגולים, וימשיכו בטיול הקוסמי בעולמות אחרים בחקירה משותפת ואינסופית.

עוצמת הלהבה

עשרה סימנים לקשר של להבות תאומות

1. הקשר שלכם חזק ועוצמתי הרבה יותר מכל מערכת יחסים אחרת שהייתה לכם בעבר.

2. היו לכם חלומות אינטנסיביים או חזיונות על התאום, והרגשתם את נוכחותו הרבה לפני שהופיע בחייכם.

3. יש לכם קשר טלפתי עם התאום ואתם מרגישים כשמשהו אינו כשורה, כשהוא חושב עליכם או כשהוא מתרחק מכם.

4. יש ביניכם הפרש גילים ניכר, אתם ממדינות שונות או מצויים במערכות יחסים אחרות, אבל למרות כל הניסיונות להיפרד אינכם מצליחים לשחרר זה את זה.

5. אחד מכם אינו יכול להכיל את הקשר, בורח ממנו ותמיד חוזר, מה שגורם לבלבול ולדרמה.

6. אתם חווים מיניות עוצמתית שלא חוויתם בעבר.

7. הקשר שלכם מכאיב ואינטנסיבי מאוד; כל השדים צפים על פני השטח.

8. אתם רואים בתכיפות את צירופי המספרים 11.11 ו-22.22 או מספרים כפולים אחרים.

9. מאז המפגש עם הלהבה התאומה עשיתם שינויים מהותיים בחייכם.

10. הסיפור שלכם רווי בדרמות כגון מאבקי אגו, סביבה לא תומכת ופערים שונים.

סרטים על להבות תאומות

"Origins", "המקור"

"Café De Flor", "קפה דה פלור"

הכתבה פורסמה במגזין ״חיים אחרים״, גיליון ינואר 2018.

אהבתם? שתפו את הפוסט

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

זוגיות

החסמים בדרך למימוש זוגיות

אנחנו חיים בעידן שבו האנרגיה הנשית והגברית מתנגשות זו בזו, לעתים מבטלות אחת את השנייה, מה שיוצר מצב מורכב מאוד מבחינת מערכות יחסים. העידן המדובר,

קרא עוד »
פוסט על איך לממש את החזון שלנו
בריאת מציאות

למה הדבר שאנחנו הכי רוצים מתרחק מאתנו?

״מדוע אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים?״, זוהי אחת השאלות הכי מעניינות שאדם יכול לשאול את עצמו בגלל שהחקירה שלה יכולה להוביל לאינספור גילויים ורבדים של העצמי; הן במישור הנפשי והן במישור הרוחני. להלן 8 מכשולים עיקריים שעלולים להרחיק אותנו מהגשמה:

קרא עוד »
מגזין חיים אחרים

סיכול ממוקד

יש כאלה שיודעים להוציא מהכוח אל הפועל. על פי רוב הם לא אנחנו. אנחנו מאוד רוצים, אנחנו שופעים רעיונות כרימון, יש המון דברים שאנחנו רוצים לעשות, אבל לא. ויש לנו תירוצים משכנעים מאוד (אותנו) וגם סיבות נסתרות מהעין לכך שאנחנו לא מממשים את הרעיונות, החלומות, הרצונות שלנו

קרא עוד »
סגירת תפריט