מחפשים את הבן זוג המושלם?

הרבה נשים מחפשות את ה'גבר שבגברים' אבל הן עוד לא הפכו ל'אישה שבנשים'. הרבה גברים מחפשים את אשת חלומותיהם אבל הם עוד לא הפכו ל'גבר שבגברים'. הרבה סטריאוטיפים קופצים תחת ההגדרות הללו. אבל יש משהו בהכללות שעובד כאשר מדברים על להיות גבר או להיות אישה.

הנקודה החשובה היא לא לצפות לבן זוג מושלם שיגיע, אלא לקוות שיבוא מישהו שתואם למקום בו אנו נמצאים וביחד להתפתח.

נשים – אתן תהפכו את הגבר ל'גבר גבר'. יש בכן את הכוח והחוכמה לדעת בדיוק מה הוא צריך כדי לגדול ולממש את עצמו. האנרגיה שלכן היא כמו אלף שמשות של עוצמה, נתינה ואינטואיציה.

גברים – אתם תהפכו את האישה שלכם לאשת החלומות שלכם, רק אתם יכולים לגרום לה להרגיש כמו מלכה, כמו האישה הכי יפה בעולם. כי היא באמת כזו. תרגישו את זה ותראו לה כמה היא יפה ועוצמתית.

בעצם זו ההתכוונות שלנו שעושה את ההבדל. בתור גבר אני רוצה להרגיש את הגבריות שלי דרך העצמה של אישה, גם אם לא מדובר בזוגיות ארוכת טווח. וכנ"ל לגבי נשים- אישה מעצימה את נשיותה דרך העצמה ונתינה לגבר.

החוכמה, או יותר נכון הקושי, הוא לרצות לתת ולהתחבר לאחר אך לאו דווקא להזדקק לכך. כלומר, אני לא חייב פרטנר כדי להרגיש מועצם, אבל אני יודע שביחסים קורה משהו אחר, נולדת מחוייבות שלא יכולה להיווצר כאשר אני ללא יחסים.

יחסים הם בית ספר לנשמה, אבל בית ספר שכיף ללמוד בו אחרת משהו מתפספס.. לא ככה ?

תמונה: נדב נדלר. הולנד 2014.

אהבתם? שתפו את הפוסט

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

זוגיות

החסמים בדרך למימוש זוגיות

אנחנו חיים בעידן שבו האנרגיה הנשית והגברית מתנגשות זו בזו, לעתים מבטלות אחת את השנייה, מה שיוצר מצב מורכב מאוד מבחינת מערכות יחסים. העידן המדובר,

קרא עוד »
פוסט על איך לממש את החזון שלנו
בריאת מציאות

למה הדבר שאנחנו הכי רוצים מתרחק מאתנו?

״מדוע אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים?״, זוהי אחת השאלות הכי מעניינות שאדם יכול לשאול את עצמו בגלל שהחקירה שלה יכולה להוביל לאינספור גילויים ורבדים של העצמי; הן במישור הנפשי והן במישור הרוחני. להלן 8 מכשולים עיקריים שעלולים להרחיק אותנו מהגשמה:

קרא עוד »
מגזין חיים אחרים

סיכול ממוקד

יש כאלה שיודעים להוציא מהכוח אל הפועל. על פי רוב הם לא אנחנו. אנחנו מאוד רוצים, אנחנו שופעים רעיונות כרימון, יש המון דברים שאנחנו רוצים לעשות, אבל לא. ויש לנו תירוצים משכנעים מאוד (אותנו) וגם סיבות נסתרות מהעין לכך שאנחנו לא מממשים את הרעיונות, החלומות, הרצונות שלנו

קרא עוד »
סגירת תפריט