על פחד ואהבה

הפחדים הגדולים ביותר שלנו עולים ביחסים. לבד נוח לנו, השדים מוכרים וצפויים יחסית, אבל ביחד – צריך לתת דין וחשבון, לתמלל תחושות ורגשות של חוסר נוחות, של מצוקה ושל נתק.

לבד אנו רגילים לחזור לעצמנו, אבל ביחד- אנו מול מראה, ואין ברירה אלא להביט. לא תמיד אנו אוהבים מה שמשתקף בה, אך בעזרתה אנו מזהים את המקומות שדורשים התייחסות ושיפור.

אני מאמין כי הרצון להיות יפה יותר בעיני בן/בת הזוג הוא הרצון החזק ביותר להתפתחות. כשאני יפה יותר בעיניה – אוטומטית אני יפה יותר בעיני עצמי, משום שכך אני משתקף במראה מולי.

מה הופך אותנו ליפים? כשאנו אמיצים מספיק לצאת מאזור הנוחות ולהתגבר על פחדים. הפעולה הופכת אותנו באופן מיידי לסקסים יותר בעיני הפרטנר/ית. לכן עלינו לחפש לפחות פחד אחד קטן ביום ולהתמירו לאהבה.

הלוואי ולא נפחד לאהוב.

אהבתם? שתפו את הפוסט

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

זוגיות

החסמים בדרך למימוש זוגיות

אנחנו חיים בעידן שבו האנרגיה הנשית והגברית מתנגשות זו בזו, לעתים מבטלות אחת את השנייה, מה שיוצר מצב מורכב מאוד מבחינת מערכות יחסים. העידן המדובר,

קרא עוד »
פוסט על איך לממש את החזון שלנו
בריאת מציאות

למה הדבר שאנחנו הכי רוצים מתרחק מאתנו?

״מדוע אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים?״, זוהי אחת השאלות הכי מעניינות שאדם יכול לשאול את עצמו בגלל שהחקירה שלה יכולה להוביל לאינספור גילויים ורבדים של העצמי; הן במישור הנפשי והן במישור הרוחני. להלן 8 מכשולים עיקריים שעלולים להרחיק אותנו מהגשמה:

קרא עוד »
מגזין חיים אחרים

סיכול ממוקד

יש כאלה שיודעים להוציא מהכוח אל הפועל. על פי רוב הם לא אנחנו. אנחנו מאוד רוצים, אנחנו שופעים רעיונות כרימון, יש המון דברים שאנחנו רוצים לעשות, אבל לא. ויש לנו תירוצים משכנעים מאוד (אותנו) וגם סיבות נסתרות מהעין לכך שאנחנו לא מממשים את הרעיונות, החלומות, הרצונות שלנו

קרא עוד »
סגירת תפריט