התאמה בין מזלות

אחת השאלות השכיחות באסטרולוגיה היא על התאמה בין מזלות. ובכן, התשובה היא שאין מזל שלא מתאים למזל אחר. ראשית, על מנת לבדוק התאמה בין אנשים עלינו להשתמש במפת הלידה השלמה של כל אחד מבני הזוג. המזל מייצג את קבוצת הכוכבים מולם עמדה השמש בשעת הלידה.

השמש עוברת כל יום מעלה בתוך המזל ולאחר 30 מעלות עוברת למזל הבא, כלומר פרק זמן של חודש בכל מזל. השמש מרכיבה אך ורק 5% מכלל מפת הלידה. 5% מהותיים ביותר אשר מסמלים את משאלת הלב של האדם, השקפת עולמו, הרצון שלו ואיזה סגנון חיים היה רוצה לסגל לעצמו.

כאשר מסתכלים על התאמה בין מזלות למעשה אנו שואלים שאלה פשוטה- האם השקפת העולם של האחד תואמת להשקפת עולמו של האחר?

על מנת לענות על השאלה נוכל להעזר ביסודות של המזלות. כל מזל מורכב מיסוד מסוים שמשייך אותו לקבוצה בעלת אופי אחיד. מפת הלידה מורכבת מ-4 יסודות: אש, אוויר, אדמה ומים, כאשר כל יסוד אחראי על שלושה מזלות. הקשרים בין היסודות הם הרמונים או דיסהרמונים. אש נמצאת בהרמוניה עם אוויר ואדמה בהרמוניה עם מים. האוויר מלבה את האש והמים מרווים ומזינים את האדמה.

כך למשל מזל טלה נמצא בהרמוניה עם מזל תאומים ובדיסהרמוניה עם מזל סרטן. דיסהרמוניה אינה פוסלת חיבור בין מזלות, לעיתים קרובות, ההיפך הוא הנכון, מאחר וחיכוך יוצר משיכה חזקה ורצון לפתור את הקונפליקט דרך ויכוח. דיסהרמוניה יוצרת עניין ותנועה בעוד הרמוניה מביאה לשקט שיכול להפוך לשתק ואי התפתחות. מכאן, רצוי שבהתאמת מפות יהיה שילוב של שתי האנרגיות  שמביא להתפתחות תקינה בתוך קשר.

הגישה הפסיכו-אסטרולוגית שמה את מודעות האדם במרכז ולא את החוקים האסטרולוגים היבשים. למשל, אם גבר מזל עקרב יפגש עם אישה בת מזל שור ,מצד אחד הוא ימשך אליה כבת המזל הקוטבי המשלים שלו (משלימים ניגודיים- מזלות שנמצאים בהרמוניה כיביכול על פי היסודות שלהם ובו זמנית בחיכוך, מכיוון שהם מוצבים במולות  בזווית דיסהרמונית של 180%.

הם חייבים אחד את השני על מנת להרגיש שלמות אך מתנגדים אחד להשקפת עולמו של השני), אך מצד שני לא יסבול את השקפת עולמה. אם הקשר יתפתח הם יהיו חייבים לגשר על הדיסהרמוניה דרך תקשורת, קבלה אחד את האחר והפסקת ההשלכה השלילית. במצב של חוסר מודעות הקשר בין השניים "יתפוצץ" או שהם "ידבקו" אחד לשני ולא יפסיקו לריב, כל צד יתבצר בצדקנותו ועקשנותו. הריב האינסופי "ירוויח" להם כי אז הם לא יצטרכו להפגש עם החלקים שהם לא אוהבים בתוך עצמם.

אני ממליץ בפגישה עם אדם חדש או בתחילת קשר לשאול על המזל של הפרטנר ולהסיק מכך על הדיאלוג ביניכם. ידע בסיסי על המזלות והיסודות מספיק בשביל לגלות האם הדיאלוג הוא הרמוני או דיסהרמוני ולמה. כך ניתן להזין אחד את השני מתוך סקרנות ומודעות. יחד עם זאת, מומלץ לקחת בחשבון שמזלו של האדם אינו מחייב התנהגות התואמת את תכונות המזל בהכרח. המזל של האדם יגלה לנו על השקפת עולמו ואיך היה רוצה להתנהל בתוך החיים. יש עוד מפת לידה שלמה שהוא מחביא בתוכו שמרכיבה את אישיותו, אבל בירור זה הוא רק למטיבי לכת .

אהבתם? שתפו את הפוסט

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

זוגיות

החסמים בדרך למימוש זוגיות

אנחנו חיים בעידן שבו האנרגיה הנשית והגברית מתנגשות זו בזו, לעתים מבטלות אחת את השנייה, מה שיוצר מצב מורכב מאוד מבחינת מערכות יחסים. העידן המדובר,

קרא עוד »
פוסט על איך לממש את החזון שלנו
בריאת מציאות

למה הדבר שאנחנו הכי רוצים מתרחק מאתנו?

״מדוע אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים?״, זוהי אחת השאלות הכי מעניינות שאדם יכול לשאול את עצמו בגלל שהחקירה שלה יכולה להוביל לאינספור גילויים ורבדים של העצמי; הן במישור הנפשי והן במישור הרוחני. להלן 8 מכשולים עיקריים שעלולים להרחיק אותנו מהגשמה:

קרא עוד »
מגזין חיים אחרים

סיכול ממוקד

יש כאלה שיודעים להוציא מהכוח אל הפועל. על פי רוב הם לא אנחנו. אנחנו מאוד רוצים, אנחנו שופעים רעיונות כרימון, יש המון דברים שאנחנו רוצים לעשות, אבל לא. ויש לנו תירוצים משכנעים מאוד (אותנו) וגם סיבות נסתרות מהעין לכך שאנחנו לא מממשים את הרעיונות, החלומות, הרצונות שלנו

קרא עוד »
סגירת תפריט